poniedziałek, 14 lipca 2014

cześć

Długo biłam się z myślami, czy zakładać nowego bloga. Żadna ze mnie pisarka, mam tak wiele do powiedzenia że ciężko się w tym wszystkim odnaleźć. Ale jestem szczęśliwa i spełniona, i niesamowicie dumna ze swojego życia, więc postanowiłam się tą radością, tą pozytywną energię i optymizmem podzielić ze światem. A nuż się ktoś zainspiruje?

A zatem do dzieła. Zacznę od przedstawienia się. Jestem Marysia, pochodzę ze Śląska, uwielbiam gwarę, choć się nią nie posługuję. Jestem nauczycielką angielskiego, kocham swój zawód i kocham ten język. Obecnie mieszkam w Moskwie, gdzie uczę angielskiego, a po skończeniu kontraktu przemieszczę się dalej. Uwielbiam podróżować, robić zdjęcia, poznawać nowych ludzi i się śmiać. Są momenty, kiedy jestem samotna, wtedy właśnie otworzę bloga i napiszę o swoich przemyśleniach. Ot to już.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz