poniedziałek, 14 lipca 2014

duma a przechwalanie się

Myślę, że w Polsce panuje przekonanie, że nie należy mówić dobrze o swoim życiu. Jeśli powodzi Ci się w życiu nie wolno o tym mówić, bo ludzie pomyślą, że się wywyższasz i chwalisz. Nie jest istotne, czy na swój sukces zapracowałeś sam, czy ktoś ci pomógł. Ludzie nie lubią słuchać, że nam dobrze.
A ja mimo to będę pisała o tym, jak mi dobrze. Bo wszystko co mam osiągnęłam sama, nie mam żadnych układów i znajomości, dostałam pracę za granicą dzięki własnej wiedzy, doświadczeniu i umiejętnościom. Ale nie tylko dzięki temu udało mi się spełnić marzenia. Najważniejsze jest przełamanie się, wyjście ze swojej comfort zone, zaryzykowanie. Wielu ludzi mówi mi, że mam idealne życie, ale że musi być łatwiej, bo oni tak nie potrafią. Bzdura! Ja też się boję, ja też mam wątpliwości, ja też miewam gorsze momenty. Ale najważniejsze to się nie poddawać. Najważniejsze to mieć marzenie w życiu i robić wszystko, żeby je zrealizować. Siedzenie na kanapie i rozmyślanie jeszcze nigdy nikogo nie zaprowadziło. Wstań i spełnij swoje marzenie.

2 komentarze:

  1. Marysiu, jak mi bliskie to co piszesz. Dopiero Cię odkryłam w sieci i już wiem, że będę miała świetną lekturę na wakacje;)
    A że znamy się od Twojego dzieciństwa tym bardziej z wielką przyjemnością będę Cię tu odwiedzać. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marysiu, jak mi bliskie to co piszesz. Dopiero Cię odkryłam w sieci i już wiem, że będę miała świetną lekturę na wakacje;)
    A że znamy się od Twojego dzieciństwa tym bardziej z wielką przyjemnością będę Cię tu odwiedzać. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń