wtorek, 31 marca 2015

podróżowanie

Kiedy w pracy jest źle, kiedy ogólnie jest źle, kiedy się tęskni... Podróżowanie JEST odpowiedzią.
Jadę do Recife w czwartek i mam cudowny plan zwiedzania, zaplanowane spotkania z fajnymi ludźmi i dużo czasu z dala od szkoły i problemów. Za kilka dni jadę do Buenos, korzystając z mojego ukochanego couch surfingu i na samą myśl o tym niecierpliwe przestępuję z nogi na nogę. Nawet zarezerwowanie hotelu dwie godziny od Natal dla mnie i dla Dave'a przyspieszyło bicie mojego serca.
Podróżowanie to miłość mojego życia, odpowiedź i rozwiązanie problemów.

1 komentarz:

  1. Dobrze jest mieć odskocznię od problemów. Ale dobrze jest je rozwiązywać. Choć podobno 90% problemów rozwiązuje się same. Nam zostaje tylko 10% :)
    Mocno pozdrawiam
    I też tęsknię :)
    Ciocia

    OdpowiedzUsuń